Hill+Knowlton Strategies voitti Nordic Consultancy of the Year -palkinnon
Arvostettu Holmes Report on valinnut Hill+Knowlton Strategiesin parhaaksi pohjoismaiseksi viestintätoimistoksi.
Lue lisää »
Arvostettu Holmes Report on valinnut Hill+Knowlton Strategiesin parhaaksi pohjoismaiseksi viestintätoimistoksi.
H+K - Kumppanisi kaikkialla maailmassa
Lontoo, Frankfurt, Tukholma, Moskova, Peking, Singapore, Dubai… H+K:n kymmenet toimistot kautta maailman ovat apunasi vuorokauden ympäri.
Lue lisää »
Lontoo, Frankfurt, Tukholma, Moskova, Peking, Singapore, Dubai… H+K:n kymmenet toimistot kautta maailman ovat apunasi vuorokauden ympäri.
Palvelumuotoilu: Omasairaalan palvelukonsepti
Omasairaalan Hoivamestari-konsepti palkittiin palvelumuotoilun kultahuipulla Vuoden Huiput 2012 kilpailussa.
Lue lisää »
Omasairaalan Hoivamestari-konsepti palkittiin palvelumuotoilun kultahuipulla Vuoden Huiput 2012 kilpailussa.
Outotec ja arvoviestintä
Kiteytimme Outotecin arvoista tarinan ja loimme arvoanimaation, jonka avulla yhtiön arvojen keskeisin osa käydään läpi yrityksen henkilöstön keskuudessa kaikkialla maailmassa.
Lue lisää »
Kiteytimme Outotecin arvoista tarinan ja loimme arvoanimaation, jonka avulla yhtiön arvojen keskeisin osa käydään läpi yrityksen henkilöstön keskuudessa kaikkialla maailmassa.
Vuosien viestintäkumppanuus: Suur-Savon Sähkö
H+K on ollut Suur-Savon Sähkön viestintäkumppanina vuodesta 2007. Yhteistyömme on kattanut monipuolisia viestinnän palveluita aina viestintästrategian laatimisesta viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen.
Lue lisää »
H+K on ollut Suur-Savon Sähkön viestintäkumppanina vuodesta 2007. Yhteistyömme on kattanut monipuolisia viestinnän palveluita aina viestintästrategian laatimisesta viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen.
Dream Broker - Näkyvyyttä ja tuloksia
H+K on auttanut suomalaista online-videoyhtiö Dream Brokeria vahvistamaan brändiään, tukemaan kasvutavoitteitaan ja houkuttelemaan parasta osaamista yhtiön palvelukseen systemaattisen viestinnän avulla.
Lue lisää »
H+K on auttanut suomalaista online-videoyhtiö Dream Brokeria vahvistamaan brändiään, tukemaan kasvutavoitteitaan ja houkuttelemaan parasta osaamista yhtiön palvelukseen systemaattisen viestinnän avulla.
Vuosien viestintäkumppanuus: Schneider Electric
Schneider Electric tarvitsi tunnettuutta Suomessa ja halusi kumppanikseen kansainvälisen tason viestintätoimiston, joka voisi auttaa laaja-alaisesti ja syvällisesti viestinnän eri osa-alueilla.
Lue lisää »
Schneider Electric tarvitsi tunnettuutta Suomessa ja halusi kumppanikseen kansainvälisen tason viestintätoimiston, joka voisi auttaa laaja-alaisesti ja syvällisesti viestinnän eri osa-alueilla.
Cloetta - Project Jenkki -viestintä
Project Jenkki -kampanjan tavoitteena on innostaa 100 000 yläkoululaista pitämään huolta hampaistaan ja nostaa suomalaiset nuoret hampaiden hoitajina takaisin Euroopan kärkeen.
Lue lisää »
Project Jenkki -kampanjan tavoitteena on innostaa 100 000 yläkoululaista pitämään huolta hampaistaan ja nostaa suomalaiset nuoret hampaiden hoitajina takaisin Euroopan kärkeen.
Tutkimus: Poliittinen riski on kasvanut Suomessa
H+K:n ja Aula Research Oy:n tutkimuksessa selvisi, että poliittinen riski Suomessa on kasvanut merkittävästi vuodesta 2012.
Lue lisää »
H+K:n ja Aula Research Oy:n tutkimuksessa selvisi, että poliittinen riski Suomessa on kasvanut merkittävästi vuodesta 2012.
Hong Kong tavaratalot - Huutiset sisäiseen viestintään
H+K on ollut Hong Kong tavaratalojen viestintäkumppanina vuodesta 2010.
Lue lisää »
H+K on ollut Hong Kong tavaratalojen viestintäkumppanina vuodesta 2010.
Previous banner
Next banner
Hill+Knowltonilla Helsingissä työskentelee 40 eri alojen asiantuntijaa, jotka ajavat asiaasi intohimoisesti. Maailmanlaajuisesti meitä on yli 2000.
H+K palvelee asiakkaitaan sekä strategisen konsultoinnin että operatiivisen viestintätyön saralla niin perinteisissä kuin digitaalisissa kanavissa
Etsitkö tukea viestintään ja markkinointiin? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme.

RT @media_ry: Ripeätahtinen kriisiviestinnän casetehtävä nosti osallistujien sykettä mukavasti Median Hill&Knowlton-exculla http://t.co/4JA…

Vaikuttajaviestinnän johtajamme Arto Virtanen pohtii verkkovideon merkitystä politiikassa. #vaalit2015 http://t.co/uI63KwpMAO

RT @mikkoviikila: #polkuviestintään eli tarina siitä, kuinka skeittari päätyi TeaKin tiedotuksesta @HnKFinland yritysviestintäkonsultiksi. …

Cision study: Asiantuntijaviestinnän rooli korostuu entisestään. #ajatusjohtajuus #MTLCommsAwards

Upeita kilpailutöitä @MTLCommsAwards, onnea voittajille!

Francis Ingham: PR industry needs to attract best people from diverse backgrounds. #hkstrategies #MTLCommsAwards http://t.co/ycaNAGVy5t

Francis Ingham: The PR industy has grown in all parts of the world despite the macroenomic environment. #MTLCommsAwards

#MTLCommsAwards käynnistymässä, tunnelma tiivistyy... http://t.co/f0GuVWXn7j

Tänään juhlitaan 25-vuotiasta Photoshopia, onnittelut! #Photoshop25 #syntymäpäivä http://t.co/mFWf1oTzVi

Toimistovaihtarimme @NooraHelena on muuttanut asemapaikkaa Rio de Janeiroon. Blogissa ensimmäiset fiilikset: http://t.co/wyuZHOI2Kj #Brazil

Dave Robinson -vaihtarimme @NooraHelena on siirtynyt São Paulon toimistosta Rioon. Blogissa tuoreet kuulumiset: http://t.co/vNqFlP5TvI

RT @ArtoJVirtanen: @Talouselämä n pääkirjoitus tukeutuu tutkimukseemme poliittisesta riskistä. @HnKFinland http://t.co/dUgE5zbb4P

H+K:n ja Aula Researchin yhteisartikkeli @hsfi: "Johdonmukaiset päätökset madaltavat poliittista riskiä". http://t.co/MaYV3pkjQN

Mahtava case study -kuvaus uudesta @Outotec showroomista: http://t.co/XFNnmOYpEJ Kiitokset tiimille @pentagon_design & @fake_production !

Kollegamme Noora kertoo, miltä viestintätoimiston arki maistuu Brasilian auringon alla http://t.co/WidcArKpjP #viestintä #aurinko

Tärkeä asia @media_ry ´ltä. Olemme samaa mieltä - harjoittelusta tulee maksaa kohtuullista palkkaa. https://t.co/MJENdtEKIo #viestintä

Andreas Bernström, Sinch: Puolet ladatuista mobiilisovelluksista ovat viestintäsovelluksia. #slush14 #viestintä #digitalisaatio #muutos

Yksi oppimisen trendi: From mass to personal, sanoo Sanoma Learningin CEO John Martin. Hyvin kiteytetty! Sama pätee viestintään. #slush14

RT @DemosHelsinki: #Smartups are based on sharing, optimisation, smart substitution and upcycling. The real beauty comes when we combine al…

#Roche`n rintasyöpäkampanjasta Vuoden Lääkeinformaatioteko. Onnittelut yhteistyökumppanillemme! http://t.co/jreXRLuZae #rintasyöpä #terveys

H+K Blogi

(Go Web) This is what we're gonna do

16 huhtikuu 2015
Ihminen kuluttaa yhä suuremman osan valveillaoloajastaan verkossa. Netissä surfataan, katsotaan videoita, vaihdetaan kuulumisia, pelataan pelejä ja etsitään tietoa. Verkossa tehdään myös politiikkaa. Jo useiden vaalien kohdalla on spekuloitu erityisesti sosiaalisen median painoarvon kasvua.
Lue lisää »

H+K:n vaihto-ohjelma: Kotiinpalaajan mietteitä

1 huhtikuu 2015
Dave Robinson vaihtarimme Noora on palannut keväiseen Helsinkiin – monta kokemusta ja tarinaa rikkaampana. Lue Nooran yhteenveto Brasilian komennuksen annista Dave Robinson Scholarship -ohjelman blogista.
Lue lisää »
Kaikki artikkelit »
Politiikan anturi on Hill+Knowltonin vaikuttajaviestinnän asiantuntijoiden laatima, kuukausittain ilmestyvä poliittinen ajankohtaiskatsaus. Tilaa maksuton uutiskirje alla olevasta linkistä.
Osallistu keskusteluun