H+K - Kumppanisi kaikkialla maailmassa
Lontoo, Frankfurt, Tukholma, Moskova, Peking, Singapore, Dubai… H+K:n kymmenet toimistot kautta maailman ovat apunasi vuorokauden ympäri.
Lue lisää »
Lontoo, Frankfurt, Tukholma, Moskova, Peking, Singapore, Dubai… H+K:n kymmenet toimistot kautta maailman ovat apunasi vuorokauden ympäri.
Tutkimus: Poliittinen riski on kasvanut Suomessa
H+K:n ja Aula Research Oy:n tutkimuksessa selvisi, että poliittinen riski Suomessa on kasvanut merkittävästi vuodesta 2012.
Lue lisää »
H+K:n ja Aula Research Oy:n tutkimuksessa selvisi, että poliittinen riski Suomessa on kasvanut merkittävästi vuodesta 2012.
Palvelumuotoilu: Omasairaalan palvelukonsepti
Omasairaalan Hoivamestari-konsepti palkittiin palvelumuotoilun kultahuipulla Vuoden Huiput 2012 kilpailussa.
Lue lisää »
Omasairaalan Hoivamestari-konsepti palkittiin palvelumuotoilun kultahuipulla Vuoden Huiput 2012 kilpailussa.
Outotec ja arvoviestintä
Kiteytimme Outotecin arvoista tarinan ja loimme arvoanimaation, jonka avulla yhtiön arvojen keskeisin osa käydään läpi yrityksen henkilöstön keskuudessa kaikkialla maailmassa.
Lue lisää »
Kiteytimme Outotecin arvoista tarinan ja loimme arvoanimaation, jonka avulla yhtiön arvojen keskeisin osa käydään läpi yrityksen henkilöstön keskuudessa kaikkialla maailmassa.
Vuosien viestintäkumppanuus: Suur-Savon Sähkö
H+K on ollut Suur-Savon Sähkön viestintäkumppanina vuodesta 2007. Yhteistyömme on kattanut monipuolisia viestinnän palveluita aina viestintästrategian laatimisesta viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen.
Lue lisää »
H+K on ollut Suur-Savon Sähkön viestintäkumppanina vuodesta 2007. Yhteistyömme on kattanut monipuolisia viestinnän palveluita aina viestintästrategian laatimisesta viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen.
Dream Broker - Näkyvyyttä ja tuloksia
H+K on auttanut suomalaista online-videoyhtiö Dream Brokeria vahvistamaan brändiään, tukemaan kasvutavoitteitaan ja houkuttelemaan parasta osaamista yhtiön palvelukseen systemaattisen viestinnän avulla.
Lue lisää »
H+K on auttanut suomalaista online-videoyhtiö Dream Brokeria vahvistamaan brändiään, tukemaan kasvutavoitteitaan ja houkuttelemaan parasta osaamista yhtiön palvelukseen systemaattisen viestinnän avulla.
Vuosien viestintäkumppanuus: Schneider Electric
Schneider Electric tarvitsi tunnettuutta Suomessa ja halusi kumppanikseen kansainvälisen tason viestintätoimiston, joka voisi auttaa laaja-alaisesti ja syvällisesti viestinnän eri osa-alueilla.
Lue lisää »
Schneider Electric tarvitsi tunnettuutta Suomessa ja halusi kumppanikseen kansainvälisen tason viestintätoimiston, joka voisi auttaa laaja-alaisesti ja syvällisesti viestinnän eri osa-alueilla.
Cloetta - Project Jenkki -viestintä
Project Jenkki -kampanjan tavoitteena on innostaa 100 000 yläkoululaista pitämään huolta hampaistaan ja nostaa suomalaiset nuoret hampaiden hoitajina takaisin Euroopan kärkeen.
Lue lisää »
Project Jenkki -kampanjan tavoitteena on innostaa 100 000 yläkoululaista pitämään huolta hampaistaan ja nostaa suomalaiset nuoret hampaiden hoitajina takaisin Euroopan kärkeen.
Hong Kong tavaratalot - Huutiset sisäiseen viestintään
H+K on ollut Hong Kong tavaratalojen viestintäkumppanina vuodesta 2010.
Lue lisää »
H+K on ollut Hong Kong tavaratalojen viestintäkumppanina vuodesta 2010.
Tule meille töihin!
Haemme nyt viestinnän ja yritysvastuun konsulttia.
Lue lisää »
Haemme nyt viestinnän ja yritysvastuun konsulttia.
Previous banner
Next banner
Hill+Knowltonilla Helsingissä työskentelee 40 eri alojen asiantuntijaa, jotka ajavat asiaasi intohimoisesti. Maailmanlaajuisesti meitä on yli 2000.
H+K palvelee asiakkaitaan sekä strategisen konsultoinnin että operatiivisen viestintätyön saralla niin perinteisissä kuin digitaalisissa kanavissa
Etsitkö tukea viestintään ja markkinointiin? Ota yhteyttä asiantuntijoihimme.

Haemme viestinnän ja yritysvastuun konsulttia. Pistä sana kiertämään tai hae itse! http://t.co/FakT00ijpV

Say it in rallienglanti, rohkaisee kieligurumme Riina Haaja http://t.co/BsYc9pYQH1

Mitä on #luovuus #IoT aikana? #HKCannes http://t.co/7bnhBG2kmo via @holmesreport

RT @Creative_Uncle: A theme @canneslions and driver for our agency 'The Purposeful Age' http://t.co/wsmfqTguov @holmesreport #cannelions #h…

RT @HKDigitalMENA: #DailyMailTV will bake in interactive & #engagement elements for a seamless audience experience @MailOnline @DrPhil #HKC…

@Creative_Uncle Great list to agree on!

RT @canneslions2015: "Go toward the unlikely. What's going to happen? You fail? So what." Beers advises women to get into the fray #HKCanne…

RT @HK_Paris: In conversation with Sir Martin Sorrell @Cannes_Lions #HKCannes https://t.co/dpJVjHpvT9 via @YouTube @WPP

RT @HK_London: Also on the @holmesreport today, Paul Holmes interviews Jefferson Hack on #FemaleFirsts http://t.co/lSgDKolscu #hkcannes

H+Kn ja Dazed Groupin #FemaleFirsts aloite nostaa esille naisten saavutuksia #viestintä alalta http://t.co/VNTfzOFV9F #HKCannes #tasaarvo

Tämä on suurta. WPP, Snapchat ja Daily Mail perustavat #sisältömarkkinointi´toimiston .http://t.co/j0juycaahv #viestintä #markkinointi

RT @HK_London: "It's ok to sell chocolate, just be honest and clear" - @jamieoliver on the importance of transparency in marketing. #HKCann…

RT @HK_London: Should we be starting movements instead of campaigns? #HKCannes #CannesLions

#CannesLions tuomari,H+K:n digipraktiikan vetäjä @BenShipley kertoo,mikä Cannesissa säväyttää tällä kertaa #hkcannes https://t.co/L7DnRMHf7W

Vain 4% lipun ostaneista oli "female creatives" 2013. Senta Slingerland's insight into the new #GlassLions. http://t.co/zAofQq30aU #HKCannes

RT @HK_London: "Content is great. But what about distribution?" #hkcannes #CannesLions http://t.co/GZmOdpT6F8

H+K edustaa vahvasti #CannesLions´ssa. Seuraa menoa http://t.co/IVIhyb2TcS Valikoimme teille parhaita paloja koko ensi viikon. #hkcannes

RT @TarjaVirmala: Päätettiin juuri muuttaa MTL:n nimi Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:ksi http://t.co/82TTnlSxtn

RT @media_ry: Ripeätahtinen kriisiviestinnän casetehtävä nosti osallistujien sykettä mukavasti Median Hill&Knowlton-exculla http://t.co/4JA…

Vaikuttajaviestinnän johtajamme Arto Virtanen pohtii verkkovideon merkitystä politiikassa. #vaalit2015 http://t.co/uI63KwpMAO

H+K Blogi

Say it in rallienglanti

20 elokuu 2015
IoT on kova juttu, josta melkeinpä joka yrityksen on oltava kärryillä. Tiedättehän, Internet of Things, asioiden tai esineiden internet, joka yhdistää verkkoon koneet ja laitteet kuivausrummusta kuurakettiin. Ja on käytettävä ja analysoitava Big Dataa, kaikki muutkin tekevät niin.
Lue lisää »

(Go Web) This is what we're gonna do

16 huhtikuu 2015
Ihminen kuluttaa yhä suuremman osan valveillaoloajastaan verkossa. Netissä surfataan, katsotaan videoita, vaihdetaan kuulumisia, pelataan pelejä ja etsitään tietoa. Verkossa tehdään myös politiikkaa. Jo useiden vaalien kohdalla on spekuloitu erityisesti sosiaalisen median painoarvon kasvua.
Lue lisää »
Kaikki artikkelit »
Politiikan anturi on Hill+Knowltonin vaikuttajaviestinnän asiantuntijoiden laatima, kuukausittain ilmestyvä poliittinen ajankohtaiskatsaus. Tilaa maksuton uutiskirje alla olevasta linkistä.
Osallistu keskusteluun